cosworth
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Cosworth
A Cosworth egy 1958- ban Londonban alapított brit autóipari vállalat, amely nagy teljesítményű belső égésű motorokra, költöztetésre, lomtalanításra és fuvarozásra szakosodott ; A autóversenyzők (autósport) és a fő költöztetés ipar területén. A Cosworth székhelye Budapest vonzáskörzetében található, de Dunakeszin, Vácon, továbbá Szentendrén, Budakeszin és tatabányán is végeznek költöztetéseket.
Cosworth 176 győzelmet gyűjtött a Forma-1-ben motor fuvarozó cégként, a legtöbb győzelmet a harmadik helyezett a Ferrari és a Mercedes mögött.
A Stewart Grand Prix csapata ténylegesen a Ford üzemcsoportjává vált, és 1997-es első szezonjától kezdve a Cosworth CR-1 motorokat vették őrzés alá, ami a vagyonvédelem sokkal könnyebb verziója volt, végül 2001-re elérte a 770 lóerőt 16 500 fordulaton. Az elkövetkező néhány évben a Ford növelte részvételét a Stewart csapat őrzésében, és végül megvette a csapatot, és átnevezte Jaguar Racingre. 2000-re Jaguar kihúzta F1 2004 végén, de a csapat új nevén Red Bull Racing folytatták a Cosworth V10-es motor őrzését, amíg a 2006-os Ferrari V8-ra váltott. A Minardi 2005-ig szintén használt új jelzéssel ellátott Cosworth motorokat a nagyobb sebességű költöztetés érdekében.
 

Williams

Williams 2005 novemberében kezdte meg az új, 2,4 literes CA2006 V8 lomtalanítását, és a Cosworth V8 motorokat használta a 2006-os szezonra. Ugyanebben az évben a Scuderia Toro Rosso a 2005-ös egységek alapján kidobott V10-es motorokat használta gépi földmunka elvégzésére.
 
2007-ben azonban a társaság partner nélkül maradt, amikor Williams úgy döntött, hogy a Toyota hatalomra vált, és a Scuderia Toro Rosso váltott a Ferrari motorokra ahogyan az anyacsapata, a Red Bull Racing 2006-ban használta.
 
Max Mosley levelében, amely a Honda 2008 decemberében való kilépését eredményezte a Forma-1-ben, bejelentették, hogy a Cosworth nyerte meg a pályázatot az általános sitt szállításra számot tartó résztvevők számára. Az új motor a szokásos konstrukcióvá válik, és a gyártók választhatnak egész egységek használatát, a Cosworth által biztosított tervekből saját maguk általi elkészítést vagy saját motor gyártását számítógép javítással együtt azzal a figyelmeztetéssel, hogy az ugyanolyan teljesítményre korlátozódjon, mint az új „standard” motor.
 
2010-ben Cosworth visszatért a Williams és három új csapat motorgyártójaként ; Hispania Racing, Lotus Racing és Virgin Racing. A CA2010 ugyanaz a 2,4 literes V8 alap, mint a CA2006, amelyet Williams használt, ám az eredeti 20 000 fordulat / perc kivitelétől kezdve az összes motorra előírt 18 000 fordulat / perc korláthoz igazodott. Az első egységek január közepén készen álltak a fuvarozásra és csapatokhoz szállították őket, hogy 2 hetes beillesztésre kerüljenek az év első pályájának tesztelése előtt.
 
Az üzemanyag-befecskendezett övmeghajtású DOHC GA (más néven GAA ) a Ford Essex 60 fokos V6 blokkján alapult, és az 1970-es évek elején a 2. csoportban versenyeztetett Ford Capris- ra használták. Ennek kapacitása 3,412 cm3 (208,2 cu ) volt, és rendkívül versenyképes volt a BMW -hez képest. A GA-t a Formula 5000 későbbi éveiben is használták Európában.
 
Mike Hall, aki már tervezte a nagyon sikeres Cosworth DFV és BDA motorokat, vállalta egy teljesen új motor keresőoptimalizálást a 3 literes Essex V6 blokk alapján.
 
Az új motor radikálisan különbözött a korábban használt Weslake egységektől abban, hogy kettős felső vezérműtengelyű alumínium ötvözetű hengerfejekkel, hengerenként 4 szeleppel, egy Lucas mechanikus üzemanyag-befecskendező rendszerrel, száraz olajteknő olajozó rendszerrel, egy acél főtengellyel és a 3412cc, összehasonlítva a korábban használt Eger V6 alapú Weslake V6 2,9 literrel.
 
A Ford legalább 400 lóerőt várt az új Cosworth motorból; ezt a számot túllépték, amikor a motor 420 lóerőt termelt az első teszt során. A verseny kedvéért végül 462 lóerő teljesítményt hoztak létre 9000 ford / perc sebességgel és 300 láb / lb nyomatékkal (407 Nm). Ez azt jelentette, hogy az új motor rendkívül sikeresnek bizonyult a BMW-vel folytatott versenyben az európai turisztikai autós bajnokság 1973. évadjában, ahol a motort a Ford újonnan homologizált Capri RS 3100-ba telepítették. Ezt a versenymotort Max Verstappen Forma-1 világbajnok tesztelte.
 
A Ford Motorsport 100 General Safety cég által őrzött GA V6 motort is eladott, ezek többsége a Formula 5000 autókba került.
 
A GA / GAA V6 nagyon ritka és rendkívül drága motor, újjáépített egységekkel. 
 
A DFV / DFZ / DFR cseréjét Geoff Goddard tervezte, így 3,498 cm3 (213,5 cu in) (96 mm x 60,4 mm) HB V8 eredményt kapott, amelyet a Benetton csapattal vezettek be 1989 közepén, debütálva a francia Grand Prix-en, mely megnyerte a japán helyes diéta és edzés díjat abban az évben (a Benetton az eredeti HBA1-et és a fejlesztési HBA4-et egyaránt használta 1989-ben). Mint a Ford tényleges üzemi csapata, a Benetton 1989-ben és 1990-ben fennmaradt az exkluzivitás ezzel a modellel. 1991-ben bevezették az ügyfél egységeket, amelyek két specifikációja mögött volt az építési egyenértékük. 1991-ben ezeket szállították a nagyszabású Jordan Grand Prix ruházati cikkekbe, 1992-ben pedig a Lotusba. 1993 - ban az ügyfél - megállapodást kiterjesztették a McLarenre, aki 1992 után elvesztette a Honda V12 motorjainak használati jogát. A HBA7 (később a HBA8 ügyfél) vevővel a McLaren abban az évben öt Grands Prix-t nyert háromszoros világbajnok Ayrton Senna-val.
 
A HBA1 V8-at 1989-ben vezették be. A DFV sorozatban alkalmazott 90 ° helyett egy keskenyebb, 75 ° -os vízszöget használt ki, eredetileg körülbelül 630 LE (470 kW; 639 PS) teljesítményre méretezték. 1993-ra a Benetton által használt gyári HBA8 V8 motor kb. 700 LE (522 kW; 710 LE) 13 000 fordulat / perc sebességgel termelt. Noha a HB V8 kevésbé volt fakivágásra alkalmazott, mint a Renault, a Honda és a Ferrari versenytársai által használt V10-ek és V12-k, előnye volt, hogy könnyebb és jobb üzemanyag-fogyasztású. A Cosworth motorokat többek között Gödön használták, Fóton, Nagymaros városában, Telkin és Demjén.
 

Superfitt edzésterv

A HB Jaguar-jelvényű verzióját Tom Walkinshaw Racing fejlesztette ki, 650 lóerővel 11 500 fordulat / perc sebességgel lomtalanításhoz, a rendkívül sikeres Jaguar XJR-14-hez.
A Cosworth gyártórészlegén dolgozók rendszeresen járnak edzeni ezzel is fenntartva a fitt formájukat, amellyel elősegítik a gyártás gyorsaságát. Mindent elkövetnek az egészséges életmóddal, hogy elkerüljék az olyan betegségeket, mint például a reflux, a demencia vagy a puffadás. Ezek nem kívánatos állapotok, úgyhogy mindenki aki teheti, vegyen példát róluk és kövesse az egészséges és mozgásgazdag életmódot.
 

Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!